Volná pracovní místa - Plexiplast s.r.o.
Kariéra ve společnosti Plexiplast
Lidé jsou to nejcenější, co má naše společnost k dispozici. Naše firma má zájem v první řadě o ty zaměstnance, kteří chtějí a umí poctivě a spolehlivě pracovat. Nabízíme nadstandardní finační ohodnocení, podíl na výsledku hospodaření, výborné dílenské vybavení a možnost karierního a finančního růstu.
Zaujala-li Vás nabídka našich volných pozic, neváhejte nás kontaktovat a staňte se součástí našeho kolektivu.
Aktuálně otevřené pozice pozice:
Operátor výroby
Operátor výroby
Papírenská 180/1, Praha 6
Společnost Plexiplast s.r.o. přijme na hlavní pracovní poměr zaměstnance na pozici "operátor výroby".
Požadavky na uchazeče:
- Spolehlivost, samostatnost, zručnost a pečlivost
- Praxe ve výrobě velkou výhodou
- Ideální pro truhláře, strojaře či manuálně zručné kutily s chutí pracovat
Charakteristika činnosti:
- Zpracování plexiskla, polykarbonátu a jiných plastů (technických, např. PP či PE)
- Výroba dílů dle výkresů, tj. ohýbání, lepení, řezání či leštění
- Kompletování výrobků
Nabízíme:
- Jednosměnný provoz
- Dobré platové podmínky (odměny dle vykonané práce)
- Možnost zaškolení, karierního růstu
- Moderní stroje, dílenské vybavení a zázemí
Datum zveřejnění: 7. 7. 2019, nástup možný ihned
Obsluha CNC strojů
Obsluha CNC strojů
Papírenská 180/1, Praha 6
Společnost Plexiplast s.r.o. přijme na hlavní pracovní poměr zaměstnance na pozici "obsluha CNC strojů".
Požadavky na uchazeče:
- Znalost práce s PC
- Znalost technické dokumentace a výkresů
- Zkušenosti s obsluhou CNC strojů výhodou
- Znalost programu AutoCAD výhodou
Charakteristika činnosti:
- Obsluhu CNC gravírovací frézky a laseru
- Zpracování plexiskla, polykarbonátu a jiných plastů (technických, např. PP či PE)
Nabízíme:
- Jednosměnný provoz
- Dobré platové podmínky (odměny dle vykonané práce)
- Moderní stroje, dílenské vybavení a zázemí
Datum zveřejnění: 7. 7. 2019, nástup možný ihned
Administrativní podpora
Administrativní podpora
Papírenská 180/1, Praha 6
Společnost Plexiplast s.r.o. přijme na hlavní pracovní poměr zaměstnance do kanceláře v provozu na vyřizování objednávek, cenotvorbu (interní systém ABRA), komunikaci s odběrateli a výrobní dílnou.
Požadavky na uchazeče:
- Znalost práce s PC, MS Office, případně grafické SW
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Příjemné vystupování, zodpovědnost
- Ochotu učit se novým věcem
Charakteristika činnosti:
- Komunikace s odběrateli a dodavateli
- Vyřizování a správa objednávek, fakturace
- Cenotvorba
- Zajišťování chodu kanceláře
- Technické poradenství odběratelům a zákazníkům
Nabízíme:
- Atraktivní finanční ohodnocení
- Zázemí stabilní české společnosti, přátelský kolektiv
Datum zveřejnění: 7. 7. 2019, nástup možný ihned